به همت مجمع خیرین کل کشور برگزار گردید.

نشست عیدانه مجمع خیرین کل کشور

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۵۸۶۱ اخبار روز همایش ها خیرین
تعداد بازدید:۳۹۴۸
مجمع خیرین کل کشور مبادرت به برگزاری نشستی عیدانه با حضور بنیاد ها و مجامع خیریه مختلف، سه شنبه 21 فروردین 97 در محل هتل بین المللی فردوسی نمود.
نشست عیدانه مجمع خیرین کل کشور

نشست عیدانه مجمع خیرین کل کشور سه شنبه 21 فروردین 97 در هتل بین المللی فردوسی برگزار گردید.

در این مراسم چهره های برجسته ای از جمله وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش کشور، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی حضور و سخنرانی داشتند.

از بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر محمد رضا ویژه عضو هیئت مدیره و اکبر آخوندی مدیر عامل بنیاد خیرین از اعضای مدعو و حاضر بودند.

به گزارش کانال خبرگزاری مجمع خیرین کل کشور، مهندس حبیب‌الله بوربور رئیس هیات‌مدیره مجمع خیّرین کشور پیش از آغاز این دیدار بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه هزاربرگ گفت: "دیدار عیدانه سنتی چند ساله است که به تحکیم روابط، یکدلی و افزایش اراده خیّرین برای بسط اندیشه خیّری کمک بسیاری خواهد کرد. اگرچه مجمع خیرین کشور از ۸ جامعه، ۸ بنیاد و ۳ دانشگاه، تعدادی از خیّرین شاخص و ۴ عضو مهمان تشکیل شده اما این مراسم را برگزار می‌کنیم تا هرکسی که دغدغه خدمت‌رسانی دارد به جمع ما اضافه شود. بانی این مراسم مجمع خیّرین کشور است اما هدف ایجاد هم‌افزایی میان تمام خیّرین دلسوز کشور است."

در ادامه این نشست آقایان مجمد رضا کارگری، هاشم سلیمی آشتیانی، از اعضای مجمع خیرین کل کشور  (و رئیس و عضو هیئت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبایی ) به ایراد سخنرانی در محور های مقرر این نشست عیدانه پرداختند.

گزارش تصویری :

 


نظر شما :